Προβλήματα που είχαμε με το KEA της MOBILVETTA.

18/07/2008 στο 02:24 | Αναρτήθηκε στις Η ¨ΣΕΛΗΝΗ¨ ΜΑΣ | 9 Σχόλια
Ετικέτες: ,

Τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε από την πρώτη στιγμή έχουν κυρίως σχέση όχι τόσο με την ποιότητα των υλικών όσο με την κακή τοποθέτησή τους.

Γενικά κακοτοποθετημένα εξαρτήματα δίνουν την εντύπωση ότι έγινε κάτι πρόχειρο ή πολύ γρήγορα. Το δεύτερο ειδικά μας βάζει σε σκέψεις αφού αρχικά η ημερομηνία παράδοσης ήταν για αρχές Ιουνίου (ο αντιπρόσωπος Ελλάδος Καστρίτης Νικόλαος είχε αποκλείσει το ενδεχόμενο να το πάρουμε νωρίτερα) ενώ τελικά παραδόθηκε αρχές Μαρτίου (δύο μήνες νωρίτερα)!

Η αρχική μας αντίδραση ήταν να χαρούμε πολύ αλλά αργότερα σκεφτήκαμε ότι ήταν ύποπτο. Σκεφτήκαμε το ενδεχόμενο να μην το δεχτούμε αλλά φοβηθήκαμε να μην κρατήσει απλώς το ίδιο και το παραδώσει αργότερα.

Τελικά το ρισκάραμε και το δεχτήκαμε. Ρόλο για την απόφασή μας αυτή έπαιξε το γεγονός ότι έχω πολλές γνώσεις σε τεχνικά θέματα και σε ότι αφορά το ¨σπίτι¨ θα μπορούσα να αντιμετωπίσω τα περισσότερα προβλήματα. Επίσης σκεφτήκαμε ότι εφόσον θα ήταν σε εγγύηση θα με βοηθούσαν (τουλάχιστον στέλνοντάς μου τα ανταλλακτικά). Το κομμάτι του αυτοκινήτου (FIAT DUCATO) δεν μας απασχολούσε γιατί service έχει παντού οπότε η εγγύηση ισχύει όπου και να πάμε.

 

Να λοιπόν τι προβλήματα είχαμε (άλλα από την πρώτη στιγμή και άλλα παρουσιάστηκαν σε σύντομο διάστημα)*.

 

  • Από το περιστρεφόμενο κάθισμα του συνοδηγού έλειπαν βίδες και τα πλαστικά καπάκια (και από τα δύο καθίσματα) ήταν σπασμένα και κακοτοποθετημένα με αποτέλεσμα να πέφτουν συνέχεια στα πόδια μας.

 

  • Τα υδραυλικά στον νιπτήρα της κουζίνας είχαν απώλειες με αποτέλεσμα να πλημμυρίσουμε στο πρώτο μας ταξίδι.

 

  • Οι βεντούζες από τα αλεξήλια του παρμπρίζ ξεκολλούσαν και έπεφταν.

 

  • Ο σιδηρόδρομος της κουρτίνας της καμπίνας οδήγησης είναι κακοτοποθετημένος και έβγαινε από την θέση του με αποτέλεσμα ουσιαστικά να μην την χρησιμοποιούμε.

 

  • Γύρω από το ψυγείο υπήρχαν μεγάλα ανοίγματα με αποτέλεσμα όταν το όχημα κινείται να μπαίνει μέσα πολύς αέρας (με σκόνη όταν κινούμαστε σε χωματόδρομους).

 

  • Το φάρδος από το κουρτινάκι της ηλιοροφής είναι μικρότερο από όσο θα έπρεπε και όταν ζεσταίνεται βγαίνει από την θέση του και κρεμάει δημιουργώντας ένα αντιαισθητικό αποτέλεσμα.

 

  • Δεν λειτουργεί η ένδειξη των γκρίζων νερών στον πίνακα με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουμε τη στάθμη τους.

 

  • Λείπουν εξαρτήματα από τις εστίες της κουζίνας με αποτέλεσμα όταν καθαρίζουμε να πέφτουν νερά μέσα στο ντουλάπι.

 

  • Τα πίσω φώτα (πορείας, κλπ) ήταν κακοτοποθετημένα με αποτέλεσμα να έχουμε βραχυκύκλωμα και κάψιμο λάμπας στα πρώτα χιλιόμετρα.

 

  • Η αποχέτευση της κουζίνας ήταν κακοτοποθετημένη και δεν έφευγαν τα νερά.

 

  • Τα πλαστικά των προφίλ στις ξυλοκατασκευές ξεκολλούσαν δημιουργώντας μια αντιαισθητική εικόνα.

 

  • Τα παράθυρα της σοφίτας ήταν κακοτοποθετημένα με αποτέλεσμα να μπαίνει νερό.   

 

Είμαι σίγουρος ότι σκέφτεστε άσχημα πράγματα για το αυτοκίνητο αλλά θυμηθείτε ότι εδώ μέσα αναφέρομαι μόνο στα προβλήματα. Επίσης δεν είμαι σε θέση να το συγκρίνω με άλλα αφού η εμπειρία μου είναι ελάχιστη.

 

*Τα περισσότερα από τα προβλήματα αυτά τα έχω επισκευάσει.

 

Η συνέχεια

Λίγο καιρό μετά έστειλα ένα mail με την παραπάνω λίστα και φωτογραφίες των προβλημάτων τόσο στην  MOBILVETTA όσο και στον αντιπρόσωπο Ελλάδος Καστρίτη Νικόλαο. Οι πρώτοι μου απάντησαν ¨στεγνά¨ ότι οτιδήποτε θέλω θα πρέπει να μιλάω με τον αντιπρόσωπο Ελλάδος Καστρίτη Νικόλαο και ο δεύτερος (Καστρίτης Νικόλαος) ότι από δω και πέρα δεν μπορώ να μιλάω με την  MOBILVETTA παρά μόνο μαζί του γιατί ως αντιπρόσωπος είναι αυτός υπεύθυνος (βάζοντάς το μάλιστα μέσα στο κείμενο πρώτο και με υπογράμμιση!). Στο υπόλοιπο mail αναφέρεται στα 38 χρόνια που λειτουργεί η επιχείρησή του και το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρει μετά την πώληση (after sales) και μετά αμφισβητεί ότι έχω την ικανότητα να διαπιστώσω βλάβες (παρά το ότι του έστειλα αναλυτικά τις φωτογραφίες και την μεθοδολογία επισκευής σοβαρών βλαβών) και μου ζητάει να το πάω από εκεί (500κμ) για να μου εξηγήσει που έχω κάνει λάθος.

 

Στη συνέχεια 2-6-2008, του έστειλα ένα mail μέσα από το οποίο του ζητούσα να μου στείλει κάποια ανταλλακτικά. 

Μέχρι σήμερα 17-7-2008, δεν έχω πάρει απάντηση από κανέναν.

 

Όπως καταλαβαίνεται η απογοήτευσή μας είναι μεγάλη και νιώθω ότι παρά τα 61.000Ε που δώσαμε για το αυτοκινούμενο δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον τόσο από τον αντιπρόσωπο όσο και από την MOBILVETTA

Ελπίζω στη συνέχεια η στάση τους να αλλάξει.

9 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] Η συνέχεια εδώ:  Προβλήματα που είχαμε με το KEA της MOBILVETTA. […]

  2. Entaksi malon to paratrabiksame.
    Sygnomi.

    Pantos na ksereis h Ispania einai koukla gia camperovious kai h protasi isxyei kanonika. tha saw perimenoume ma thn Paola kai th Azura gia xares megales. Soy stelno ksexoristo mail me ta stoixeia moy. Saw perimenoume.

  3. Λοιπόν mpampis..
    Καταρχήν ευχαριστώ για την πρόσκληση αλλά… μαζέψου ρε φίλε. Ο τρόπος που εκφράζεστε με φέρνει σε δύσκολη θέση. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να χρησιμοποιείτε τέτοιο λεξιλόγιο.
    Τα ίδια πράγματα μπορείς να τα πεις με άλλο τρόπο και να έχεις καλύτερα αποτελέσματα.

    ΥΓ. Το καλοκαίρι θα είμαστε στα λημέρια σας. Θα τα πούμε από κοντά.

    Φιλιά στα κορίτσια σου.

  4. kala e, exoyme pathei plaka edo. Diabazame tin apantisi kai legame o! re pousti, synexeia. O typos einai entelos trelos. An itan edo tha eixe kleisei giati oi pelates exoyn apaitiseis kai an eisai ligo malakas teleioses magka mou.
    Nai, eimaste Ispania kai signomi gia ta greeklish alla den exo ellinika sto pliktrologio.
    Emeis exoume ena Hymer Liner (fresko), einai to tetarto motorhome mas kai tha thelame poly na erthete edv kai na sas philoxenisoume oso thelete kai na gyrname ispania – portogalia mazi. Exoyme kai emeis ena paidaki sa to diko saw kai ua einai oti prepei.

    filia se olous saw.

  5. Αγαπητέ mpampis
    Κατ΄ αρχήν θα ήθελα να σε παρακαλέσω να μην γράφεις (αν είναι δυνατόν) σε greeklish.

    Όπως έχεις διαβάσει δεν ήταν ακριβώς αυτό που θα λέγαμε μια καλή αγορά, εξ΄ αιτίας της περιπέτειας που είχαμε με την (ανύπαρκτη) υποστήριξη.
    Νομίσαμε λοιπόν μετά απ΄ όλα αυτά, ότι θα καταλάβαιναν τα λάθη που κάνανε στη δικιά μας περίπτωση και θα διορθώνονταν.
    Μερικούς μήνες αργότερα αποφασίσαμε να έχουμε ακόμη μια επαφή μπας και έχουμε παρεξηγήσει την κατάσταση. Έτσι, πήγαμε στο μαγαζί τους για να ελέγξουν κάποια προβληματικά σημεία.

    Το αποτέλεσμα ήταν:
    Α) Να περάσει μία ώρα εξηγώντας τι προβλήματα υπάρχουν στον πωλητή που μας υποδέχθηκε, στον ιδιοκτήτη της επιχείρησης και στον τεχνικό (με τη σειρά που τους περιγράφω).
    Β) να πληρώσω για όλα όσα άλλαξαν (η επίσημη θέση τους είναι ότι δεν καλύπτουν με εγγύηση κανένα πλαστικό εξάρτημα που έχει σπάσει, ακόμα και όταν ¨φωνάζει¨ το αντικείμενο ότι έχει κατασκευαστικό πρόβλημα).
    Γ) να μην επισκευάσει ένα πρόβλημα (το οποίο και ο ίδιος επιβεβαίωσε) γιατί δεν μπορούσε λέει να το βγάλει φωτογραφία, ώστε να το στείλει στους Ιταλούς και να δει τι θα του πουν. Αν δηλαδή δεν χειροτερέψει (και πράγματι, φαίνεται να είναι ένα πολύ μικρής έκτασης πρόβλημα στη βαφή) δεν θα επισκευαστεί ποτέ!!!
    Δ) το κερασάκι στην τούρτα ήταν ότι με κάλεσε στο γραφείο του να μιλήσουμε σαν άντρες και διαμαρτυρήθηκε έντονα γιατί άκουσε ότι είπα σε κάποιον γνωστό ενός φίλου του, ότι δεν ξέρει τη δουλειά του και ότι δεν ξέρει να βάζει αερόφουσκες και τέτοια. Όταν του είπα ότι η άποψή μου για τη συνεργασία μας είναι αναρτημένη δημόσια στο blog αυτό (όπου περιγράφω μάλιστα πολύ χειρότερα πράγματα), μου είπε ότι δεν το γνωρίζει και δεν τον ενδιαφέρει. Τον ενδιαφέρει μόνο ότι διαδίδω φήμες γι΄ αυτόν (σε κάποιον γνωστό ενός φίλου του).

    Μόνο η λέξη ντροπή με εκφράζει σήμερα mpampis.

    Ξέρεις, για μένα δεν ισχύει ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν ή να γίνονται λάθη, κλπ. Αντίθετα, είναι φυσιολογικό και να υπάρχουν και να γίνονται και θα γίνονται στον αιώνα τον αιώνων. Το θέμα είναι πως τα αντιμετωπίζει κανείς.
    Πριν από αρκετό καιρό βρέθηκα σε γνωστό έμπορο και έτυχα πάνω στη φάση που το ζευγάρι έχει επιστρέψει με το ακριβό αυτοκινούμενο (από Ξάνθη παρακαλώ) γιατί έσπασε το πάτωμα του μπάνιου και περνούσαν νερά από κάτω, κλπ. Ο έμπορος το κοίταξε, φώναξε και τους υπόλοιπους συνεργάτες του, το κοίταξαν όλοι μαζί και συζήτησαν. Δεν με νοιάζει τι είπανε. Με νοιάζει ότι ζήτησαν συγνώμη από τους πελάτες, ανέλαβαν πλήρως την ευθύνη της ζημιάς και την απεκατέστησαν σε χρόνο dt. Οι πελάτες μάλιστα ικανοποιήθηκαν τόσο πολύ που έκαναν και κάτι συμπληρωματικές αγορές (αρκετά μεγάλης αξίας).

    ΥΓ. βλέπω από τον πάροχό σου ότι είσαι Ισπανία είναι έτσι;

  6. Telika ti egine m aytous;
    Eixes kamia epafi;
    An nai, pos sou ferthikan;

  7. Telika re file ti egine me aytous; Sou ferthikane kala sti synexeia;
    Emeis eimaste sti germania. An ginotane ayto edo tha toys kleinane!!!

  8. Φίλε Γιάννη
    Διάβασε το άρθρο για το ΠΩΣ ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟ και θα καταλαβεις.
    Θέλαμε πολύ συγκεκριμένα πράγματα που βρήκαμε στο Mobilvetta.
    Σκέφτωμαι να αρχίσω να ανεβάζω και τα πλεονεκτήματα ή τα θετικά γενικότερα γιατί φοβάμαι οτι έχει πέσει πολύ γκρίνια τελευταία.

    Ευχαριστώ

  9. Μπράβο, παιδιά πολύ καλή δουλειά έχετε κάνει, με πολλές πληροφορίες για το αυτοκινούμενο, κάτι που λείπει από τις ελληνικές ιστοσελίδες.

    Δεν έχω επιχειρήσει ακόμα να νοικιάσω αυτοκινούμενο, άλλα έχω αρχίσει και φλερτάρω την ιδέα και διαβάζω τελευταία στο internet για αυτά. Διαβάζοντας το άρθρο σας, δεν σας κρύβω ότι τρόμαξα με τα τόσα προβλήματα που αντιμετωπίσατε από καινούργιο όχημα. Με τρόμαξε επίσης και η τιμή του, που μου φάνηκε αρκετά ακριβή. Σχετικά με την ποιότητα συναρμολόγησης-κατασκευής, οι Ιταλοί μάλλον επιβεβαιώνουν το όνομα τους. Φαντάζομαι με κάποια Γερμανική εταιρία, τα πράγματα να ήταν καλύτερα από πλευράς ποιότητας κατασκευής.

    Κοίταζα τιμές μεταχειρισμένων από το mobile.de και έβρισκα αξιοπρεπέστατα μοντέλα 5-10 χρονών γύρο στα 20.000 Ευρώ (βέβαια δεν ξέρω πόσο θα σε χρεώσει το τελωνείο μετα…). Διάβασα επίσης σε ένα forum κάποιον άλλον Έλληνα που αγόρασε ένα McLois Lagan 212 (Ιταλικό) καινούργιο με 38.000 Ευρώ και δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα (και ρίχνοντας μια ματιά στο internet μου φάνηκε πολύ καλό).

    Τι το ιδιαίτερο είχε αυτό το μοντέλο και η εταιρία που σας έκανε να το επιλέξετε σε σχέση με τα υπόλοιπα τις ίδιας κατηγορίας;

    Εύχομαι να συνεχίσετε να γράφετε τις εμπειρίες σας, για να μάθουμε και εμείς περισσότερα για τα αυτοκινούμενα και τις διακοπές με αυτά. Καλή συνέχεια!


Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.