ΝΑΙ στα διόδια ΟΧΙ στην απληστία.

15/12/2010 στο 14:07 | Αναρτήθηκε στις ΔΙΑΦΟΡΑ | 3 Σχόλια
Ετικέτες:

Εκφράζουμε την αγανάκτησή μας, συμπαραστεκόμαστε στη γενικότερη αντίδραση και προτείνουμε ένα νέο χειρισμό του ζητήματος.

Δείτε το σχετικό video εδώ

Προβληματισμένοι σε σχέση με το τι στάση θα κρατήσουμε πέρασε αρκετός καιρός μέχρι που τώρα πια είναι ξεκάθαρες οι προθέσεις τους και πρέπει να ξεκαθαρίσουν και οι δικές  μας.

 Διαμαρτυρόμαστε γιατί οι Εθνικές οδοί δεν έχουν:

  • Κατάλληλο και ασφαλή οδόστρωμα σε όλο το μήκος.
  • Καλοσχεδιασμένα και λειτουργικά στοπς εξυπηρέτησης βασικών αναγκών (WC).
  • Καλοσχεδιασμένα και ασφαλή προστατευτικά διαζώματα.
  • Ολοκληρωμένα έργα υποδομής.
  • Καλοσχεδιασμένο και ασφαλή νυχτερινό φωτισμό στα επικίνδυνα σημεία.
  • Βοηθητικούς οδούς σε όλο το μήκος.
  • Επαρκή πλάτος (σε αρκετά σημεία έχουν μία + μία λωρίδα!).
  • Επαρκή Λωρίδα Επείγουσας Ανάγκης (σε αρκετά σημεία).
  • Επαρκή και κατανοητή σήμανση.

 

Διαμαρτυρόμαστε γιατί οι εταιρείες που έχουν αναλάβει την εκμετάλλευση – διαχείριση των Εθνικών οδών:

  • Δε σέβονται τους περιβαλλοντικούς όρους και νόμους κατασκευάζοντας έργα υποδομής.
  • Σχεδιάζουν πρόχειρα και αναποτελεσματικά τις υπηρεσίες που προσφέρουν αποδεικνύοντας ότι το ενδιαφέρον τους είναι κερδοσκοπικό.
  • Έχουν κακοπληρωμένους τους υπαλλήλους τους και δεν παίρνουν μέτρα για την προστασία τους στο ανθυγιεινό περιβάλλον που εργάζονται.

 

Αποφασίσαμε λοιπόν, να εκφράσουμε τη δυσαρέσκειά μας άμεσα, προτείνοντας κάθε φορά το αντίτιμο που θεωρούμε λογικό για τη περίπτωσή μας. Έτσι, ώστε η συνολική επιβάρυνση να είναι περίπου 25Ε πλησιάζοντας το κόστος διοδίων που πληρώσαμε για παρόμοια απόσταση στη Γαλλία φέτος (με τεράστια διαφορά στη ποιότητα που μας προσέφεραν, βέβαια). Με αυτόν τον τρόπο θέλουμε να κάνουμε σαφές ότι διαφωνούμε όχι με την ύπαρξη των διοδίων αλλά με την υπερβολική, άδικη και άπληστη συμπεριφορά των προσώπων (εταιριών) που εκμεταλλεύονται τις Εθνικές οδούς και δεν πρόκειται για προσπάθεια να αποφύγουμε την καταβολή ενός ποσού που αντιστοιχεί στο δικαίωμα χρήσης (που είναι λογικό να μην επιβαρύνεται, μέσο φορολογίας, ο μη χρήστης).

 

Πρέπει λοιπόν να γίνει σαφές ότι:

ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΔΙΟΔΙΩΝ

ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ

 

Στη πράξη, προτείνουμε περίπου 2,5Ε ανά σταθμό διοδίων.

Μέχρι στιγμής δεν έχει δεχθεί κανείς τα χρήματα που τους προτείνουμε και αναγκαζόμαστε να προχωρήσουμε σε απόσυρση της μπάρας. 

Το γεγονός μας στεναχωρεί, αλλά ο ρόλος του θύματος δε μας ταιριάζει καθόλου, οπότε θα το πάμε μέχρι τέλους, αναλαμβάνοντας τις ευθύνες μας.

 

Στο video αυτό, παρουσιάζουμε τον τρόπο που χειριζόμαστε το ζήτημα στους σταθμούς διοδίων.

Περισσότερα για τις ομάδες που αντιστέκονται εδώ

 

Advertisements

3 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Αγαπητέ Διονύση,
    Με έβαλες σε πολλές σκέψεις με αυτά που γράφεις οπότε θα ήθελα λίγο χρόνο πριν σου απαντήσω. Κυρίως, γιατί υπάρχει μια ιδέα στο μυαλό μου που ψάχνω να βρω τρόπο να υλοποιηθεί. Μόλις καταλήξω θα σε ειδοποιήσω αμέσως.

  2. αγαπητε φιλε,
    εκτιμω πως η προσεγγιση σου ταιριαζει σε αρκετους καμπεριστες και βεβαια ταιριαζει και σε εμενα..
    Ειναι βεβαια κριμα που δεν μας ρωτουν ποσα θα πρεπει / θελουμε / θεωρουμε δικαιο να πληρωσουμε…
    Απο την αλλη, ειναι αδικο να μην εξηγει κανεις τι στην ευχη πληρωνουμε καθε φορα, μιας και στο προσφατο ταξιδι που εκανα απο Θεσσαλονικη προς Αθηνα βαρεθηκα να πληρωνω, σε καθε εισοδο και σε καθε εξοδα καθε πιο μεγαλης πολης ασχετα με το αν υπαρχει η οχι δρομος.
    Θα πρεπει να μας εξηγηθει οταν πληρωνουμε για ποιο κομματι πληρωνουμε..
    Απο την αλλη, παρ’οτι εχουμε χιλιο και χρυσο πληρωσει αυτους τους δρομους, ολοι μας εχουμε κατανοησει πως λεφτα τελικα δεν υπαρχουν και οι δρομοι θα γινουν και παλι με την δικη μας χορηγια.. Οκ! Αλλα αν πληρωνω τοσα τωρα που ακομα ολοι οι δρομοι ειναι στα εργα, αμα ολοπληρωθουν τι θα πρεπει να δινω?.. Μημπως να αφηνω το αμαξι και να πηγαινω με το ποδηλατο?..
    Ειδικα τωρα για τα καμπερ εχω να πω οτι ειναι απαραδεκτος ο τροπος που χρεωνουν.
    Το βαρυ οχημα επιβαρυνει τους δρομους οχι το ψηλο..
    Για να μην αναφερω οτι σαν ψηλο οχημα πλερωνω ενα σκασμο λεφτα στα διοδια και αν θελησω να βγω στη Ν. Περγαμο δεν μπορω γιατι εχει κοντη γεφυρα!!
    Πιο συγκεκριμενα, πρεπει καποια στιγμη καποιος να τους δωσει να καταλαβουν οτι τα καμπερ δεν ειναι επαγγελματικα αυτοκινητα. Δηλαδη κυριος, δεν χρησιμοποιω το δρομο για τα βγαλω χρηματα αλλα για καθαρα τουριστικους λογους και δεν ειμαι τουριστικο λεωφοριο που κοβω εισητηρια προς τουρισμο αρα βγαζω χρηματα και με την χρηση του δρομου μεγιστοποιω τα κερδη μου, αλλα μεταφερω την οικογενεια μου!!
    Και ερωτω.. Ποιος θα τους τα εξηγησει αυτα?..
    Κατα την γνωμη μου, θα επρεπε η ΕΛΑΤ! Αν ομως εχει αποφασισει να ειναι απλα μια περιηγητικη λεσχη και να οργανωνει ταξιδια και τραπεζια, χορους και πανηγηρια, πολυ ωραια και τιποτα εναντιον, μονο που θα πρεπει να συσταθει και ενας συλλογος που να εχει μια δυναμικη παρουσια και να διεκδικει νομικα καλυψεις για καμπερς..
    Αραγε ποιες κινησεις εχον γινει μεχρι τωρα για τα διοδια?.. Ποιες για να γινουν καμπερ στοπς?.. Γιατι αραγε του Αθηναιου και του Θεσσαλονικιου δεν του επιτρεπεται η κατοχη πετρελαιοκινητου?..
    Δεν βλεπω αλλη λυση.. Το να σηκωνει ο καθε ενας μας και απο ενα ανταρτικο συντομα δεν θα δινει καμια λυση..
    Χρειαζετε συλλογος προσανατολισμενος σε αυτα τα θεματα! Συλλογος απο καμπεριστες, τροχοσπιταδες μαχιμους, αλλα και απο τους εμπορους να πιεζουν και να βοηθουν! Διοτι, δεν θα αυξαναν αραγε οι πωλησεις και οι ενοικιασεις οταν τα κοστος χρησης θα ηταν χαμηλοτερο?…
    Ειναι μια ακομψη υπεκφυγη ολων μας να περιμενουμε καποιον sunflower και καναν ακομα που τολμαει και εχει βημα στο ιντερνετ να βγαλει το φιδι απο την τρυπα!
    Εγω προτεινω εσας μπροσταριδες να οργανωθουμε καταλληλως!
    Να γραφτω στην ΕΛΑΤ να γινει τι?.. Η λεσχη ειναι λεσχη.. Για τις διεκδικησεις χρειαζεται συλλογος! Συλλογος και συνενεση με συμπραξη απο ολες τις ενδιαφερομενες ομαδες!
    Συγνωμη για την φλυαρια αλλα καποια πραγματα δεν μπορουν να εκφραστουν σε δυο σειρες…
    Ευχαριστω πολυ,
    Διονυσης

  3. κύριε Sunflower (τι όνομα είναι αυτό;) ευχαριστούμε.
    Μαζί με την αδελφή μου ετοιμαζόμαστε να αγοράσουμε ένα μικρο αυτοκινούμενο της HYMER που θα μας φέρει οξάδελφός μου από Γερμανία και έχουμε φτιάξει μια λίστα από αυτά που θέλουμε να κάνουμε πρώτα.
    Πρώτο πρπωτο από όλα είναι να περάσουμε από τα διόδα με τον τρόπο που λέτε γιατί είναι ο μοναδικός που μας συμφωνεί. Να το κάνουμε όλοι ¨να αλλάξουν ρούχα¨ (χι, χι).
    Σοβαρά. Το δεύτερο που θέλουμε να κάνουμε είναι να πάμε μια εκδρομή μαζί σας. Και να περάσουμε τέλεια.

    Είμαστε η Δέσποινα Τσάκωνα και η Μελίνα Τσάκωνα και είμαστε Camper lovers for ever


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

Αρέσει σε %d bloggers: