Ελλάδα – Ισπανία (Βαρκελώνη Πυρηναία) 01

31/07/2010 στο 09:50 | Αναρτήθηκε στις Βαρκελώνη - Πυρηναία | 4 Σχόλια
Ετικέτες: ,

Ημερολόγιο ταξιδιού

Σε αντίθεση με τη στάση που κρατάμε για την Ελλάδα, αποφασίσαμε να ανεβάσουμε αυτό το ταξιδιωτικό ντοκουμέντο. Θα προσπαθήσουμε να είμαστε ακριβής στις αναφορές μας, αλλά ενώ το κομμάτι που αφορά στη προετοιμασία το ανεβάζουμε σήμερα, το ταξίδι θα το ανεβάζουμε ανά τμήματα, από όπου βρίσκουμε σύνδεση στο δρόμο.

Δεν θα έχει καθαρά ταξιδιωτικό χαρακτήρα. Θα γράφουμε και τις σκέψεις μας ώστε να γίνει πιο σύνθετο. Δε το έχουμε ξανακάνει οπότε θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα βγει.

Προκειμένου να μη χάνουμε χρόνο θα ηχογραφούμε αυτά που θέλουμε να σας μεταφέρουμε και μετά την απομαγνητοφώνηση θα ανεβάζουμε το κείμενο, προσπαθώντας να μην αλλοιώνουμε το συναίσθημα που περιέχει.

Για να δούμε τι έχουμε.

Τα δεδομένα
Το ταξίδι: Ελλάδα Ισπανία (Βαρκελώνη – Πυρηναία) και πίσω.
Η ομάδα: Είμαστε μια παρέα που αποτελείται από τρεις οικογένειες με κοινό ενδιαφέρον τα ταξίδια με αυτοκινούμενο. Τα παιδιά μας (τρία κορίτσια και δύο αγόρια) είναι γύρω στα 6χρ και οι δικιές μας ηλικίες έχουν μέσο όρο 45. Η κάθε οικογένεια έχει το δικό της αυτοκινούμενο. Στη Βαρκελώνη θα έρθει να μας βρει ακόμη μια οικογένεια και θα νοικιάσουν αυτοκινούμενο από εκεί για να έρθουν μαζί μας στα Πυρηναία.
Αναχώρηση 31/7/2010, 22:30
Επιστροφή 25/8/2010, 16:00
Σύνολο διαθέσιμων ημερών: 26

Τα εισιτήρια για το ferry Boat έχουν βγει από 6/3 με τιμή: από Ηγουμενίτσα σε Ανκόνα 25/άτομο και 112,50 το αυτοκινούμενο. Από Ανκόνα σε Ηγουμενίτσα ισχύει η ίδια τιμή για τα άτομα, αλλά το αυτοκινούμενο είναι στα 97,50.
Σύνολο: 360Ε,να πάμε και να έρθουμε.

Προετοιμασία

40 μέρες πριν την αναχώρηση
Από τότε που έπεσε η ιδέα έχουν περάσει 10 μήνες και τώρα ξεκινάμε την προετοιμασία.
Είμαστε περισσότερο από ένα μήνα πριν από την 31/7 και αρχίζω να συζητώ με τη σύντροφό μου και την κόρη μας για τις ανάγκες μας. Καταλήγουμε ότι είναι νωρίς και αλλάζουμε θέμα. Όταν τα κορίτσια πάνε να κοιμηθούν, ανοίγω το laptop και ψάχνω οτιδήποτε έχει σχέση με το ταξίδι μας, forums ελληνικά και ξένα, πιθανές διαδρομές, camper stops, βενζινάδικα, κλπ, κλπ.

34 μέρες πριν την αναχώρηση
Έχω την ιδέα να στείλω mail στους υπόλοιπους ώστε να αρχίσουμε να συζητάμε για το τι μπορεί να χρειαστούμε και γενικά τα της οργάνωσης. Ένα από τα πρώτα ζητήματα είναι του βάρους που έχουμε και αν και κατά πόσο μπορούμε να ελαφρύνουμε. Εμείς το παίρνουμε στα σοβαρά και αρχίζουμε τις λίστες για το τι μας είναι απολύτως απαραίτητο. Δε τη γλυτώνει ούτε η μικρή μας, αφού πρέπει να διαλέξει ανάμεσα στα παιχνίδια της ώστε να έχει τα πιο αγαπημένα. Αποτυγχάνω να την πείσω ότι μια ζωγραφιά είναι αρκετή και συμβιβάζομαι με μια μικρή τσάντα.
Σχετικό με το βάρος είναι και το αν θα πάρουμε μαζί μας ποδήλατα. Το ζήτημα έχει σημαντικά πλεονεκτήματα και τους γράφω στο mail που τους έστειλα: Θα ήταν πολύ ωραία να τα είχαμε για να εξυπηρετηθούμε σε μικρομετακινήσεις, αλλά και όχι μόνο. Σκεφτείτε ότι το κάμπινγκ που μπορούμε να μείνουμε είναι κοντά στη Βαρκελώνη και η στάση του τρένου που μας πάει κατευθείαν μέσα στη πόλη είναι δίπλα. Βάζουμε λοιπόν τα ποδήλατα μέσα (δεν ξέρω όμως αν παίρνουν:) και είμαστε χλιδάτοι να γυρνάμε με τα gps όπου θέλουμε. Επίσης θα έχουν άσκηση και ψυχαγωγία τα μικρά μας. Στα μειονεκτήματα είναι ότι το βάρος τους είναι σημαντικό (έχετε υπόψη σας ότι αν μας ζυγίσουν στο δρόμο θα πρέπει να πετάξουμε το υπέρβαρο + το πρόστιμο που καταβάλουμε μετρητής, επίσης, εξυπνάδες του τύπου να αδειάσουμε νερό, δεν παίζουν). Επίσης, ένα ακόμη πρόβλημα είναι ότι δεν κάνουν όλα χωρίς βοηθητικές, οπότε αν θέλουμε να κάνουμε μεγάλη απόσταση τι θα γίνει;
Επίσης, θα πάρουμε μαζί μας ψησταριές;
Και πριν μου απαντήσουν, συνειδητοποίησα ότι θα έπρεπε να πάρω την πιο δύσκολη απόφαση.

27 μέρες πριν την αναχώρηση
Το VIAMICHELIN (http://www.viamichelin.com/) μου δίνει 1362 συνολική απόσταση από Ανκόνα σε Βαρκελώνη. Με 1,30Ε/λιτ πετρελαίου δίνει 269,40Ε κόστος και 13,56 ώρες συνεχόμενα χιλιόμετρα. Υπολογίζουμε να ταξιδεύουμε 400 περίπου χιλιόμετρα / μέρα για να μη κουράζονται και τα παιδιά. Το σκεπτικό είναι να κινούμαστε στον διεθνή και να βγαίνουμε κατά βούληση για φαγητό, βόλτες, ξεκούραση και ύπνο. Γενικά, λέμε να μη κάνουμε πολύ σφιχτό πρόγραμμα ώστε να φχαριστηθούμε το ταξίδι. Συνεπώς, θα έχουμε 4 με 5 μέρες ταξίδι για να φτάσουμε Βαρκελώνη ώστε να συγχρονιστούμε και με την άφιξη των υπόλοιπων. Λέμε ακόμη, να κάτσουμε δυο – τρεις μέρες Βαρκελώνη για να δούμε Gaudi. Είναι το μόνο που θέλω (μετά και από τη θυσία που μάλλον πρέπει να κάνω..). Στη συνέχεια θα μπορούμε να αφιερωθούμε στα Πυρηναία.

25 μέρες πριν την αναχώρηση
Το πρόβλημα με την παραμονή μας στη Βαρκελώνη είναι ότι δεν έχουμε σιγουρέψει ακόμη που θα μείνουμε. Το camping Vilanova μου φαίνεται καλό. Το έχω προτείνει στους υπόλοιπους αλλά παρ΄ όλο ότι τους επισημαίνω ότι πρέπει να κλείσουμε θέσεις, μια και θα είμαστε εκεί τη χειρότερη εποχή, δε μου απαντάνε, οπότε αφήνω το θέμα και βλέπουμε ανάλογα (ελπίζω να μη γίνουν πολλά τα ¨βλέπουμε ανάλογα¨). Το ζήτημα μπαίνει στο ¨τραπέζι¨ με κάτι φίλους που έχουν τεράστια εμπειρία σε ταξίδια εξωτερικού και μας ¨χτυπάνε καμπανάκι¨, προσέξτε γιατί άλλο είναι να πηγαίνετε για διήμερα και τριήμερα μαζί και άλλο να είστε κάτω από ειδικές συνθήκες, πίεσης κάποιες φορές, για 26 μέρες, αλλάζουν τα δεδομένα. Να έχετε το νου σας ότι μπορεί να χρειαστεί να την ¨κάνετε¨ ανά πάσα ώρα και στιγμή, είπαν τα προφεσόρια και μας έκαναν τη καρδιά χαρταετό. Είχαμε ακούσει για παρόμοιες περιπτώσεις, οπότε…

23 μέρες πριν την αναχώρηση
Στέλνουμε mail σε όλους υπενθυμίζοντας ότι πρέπει να έχουμε
1) Φάρμακα που μας είναι απαραίτητα και άλλα για γενικές ανάγκες
2) Διεθνή κάρτα ασφάλισης (είναι η κάρτα που βεβαιώνει το διεθνή χαρακτήρα της ασφάλειας υγείας και βγαίνει από τον ασφαλιστικό μας φορέα)
3) Διεθνές δίπλωμα οδήγησης (όποιος έχει δίπλωμα με λατινικούς χαρακτήρες είναι εντάξει αν όχι πρέπει να βγάλει από την ΕΛΠΑ διεθνή)
4) Πράσινη κάρτα για το αυτοκινούμενο (είναι η κάρτα που βεβαιώνει το διεθνή χαρακτήρα της οδικής ασφάλειας και εκδίδεται από τον ασφαλιστικό φορέα του αυτοκινούμενου)

Παράλληλα, απαντάνε ότι για τα δικά τους πιτσιρίκια έχουν αγοράσει ένα σύστημα που συνδέει το ποδήλατο του ενήλικα με του ανήλικα και μπορούν να κάνουν μεγάλες αποστάσεις χωρίς πρόβλημα. Αρχίζω να αναζητώ πωλητή στην Ελλάδα και τρώω πόρτα από παντού, δεν ξέρω…, δεν είδα και τέτοια. ¨Χτυπάω¨ τους Αμερικάνους (κατασκευαστή) και με παραπέμπουν στο Γερμανό πωλητή, υπεύθυνο για την Ευρώπη, γιατί έχουν συμφωνία. Ο Γερμανός μου δίνει δύο επιλογές (καταστήματα με ποδηλατικά είδη σε Λάρισα και Κιλκίς, γιατί έχουν συμφωνία), αλλά οι δικοί μας μου λένε ότι θα κάνει ένα μήνα για να έρθει! Τους λέω ότι δε μπορεί, θα υπάρχει τρόπος ¨να μην έρθει με τα πόδια¨ και ότι δε με ενδιαφέρει το κόστος. Εκείνοι επιμένουν ότι είναι ο συντομότερος χρόνος που μπορεί να παραδοθεί. Τελικά, βρίσκω μεγάλη αλυσίδα με ποδηλατικά είδη στη Γαλλία και το παραγγέλνω μέσο internet. Τρεις μέρες μετά το έχω στο γραφείο μου.

20 μέρες πριν την αναχώρηση
Βγάζουμε τα διακοσμητικά που έχει στη σοφίτα για να καθαρίσουμε από πίσω και ανακαλύπτουμε ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να τα ξαναβάλουμε. Έτσι θα γλυτώσουμε βάρος (περίπου 10κ.) και θα κερδίσουμε σε χώρο σοφίτας, γύρω στα 30 εκατοστά, από τη πλευρά που κοιμάμαι εγώ! Για να γίνει όμως αυτό χρειάζονται κάποιες μετατροπές και μου βγαίνει δουλειά τελευταίας στιγμής που με αγχώνει. Αν κάνω καμιά βλακεία δε θα έχω χρόνο να τη διορθώσω και θα την ¨τρώω στη μάπα¨ σε όλο το ταξίδι.

Τη ίδια στιγμή ενεργοποιούμε τη μέθοδο putthememoonthedoor, για να μη ξεχάσουμε τίποτα και γρήγορα η πόρτα του σπιτιού μας καταλήγει σαν πίνακας ανακοινώσεων 2ας Γυμνασίου.

Α! όλοι μας λένε να αποφύγουμε τη νότια Γαλλία γιατί σε ¨σηκώνουν¨ όπως είσαι!

18 μέρες πριν την αναχώρηση
Στο πλαίσιο των ελέγχων που κάνω στη Σελήνη, διαπιστώνω ότι έχουμε ελάχιστο από μία φιάλη υπόλοιπο και παίρνω τον προμηθευτή μου για να τον ρωτήσω αν έχει, ώστε να μη πηγαίνω τσάμπα. Έχει, και την επόμενη μέρα αλλάζω με κόπο το πρόγραμμά μου ώστε να πάω να πάρω δύο φιάλες. Όταν φτάνω όμως εκεί ανακαλύπτω ότι όχι μόνο δεν έχει (συγνώμη ρε φίλε αλλά νόμιζα 20άρες ότι θέλεις), αλλά δεν έχει και κανένας από όσους ξέρω. Παίρνουμε τον προμηθευτή τους και τον ρωτάμε σε ποιους άλλους παραδίδει μικρά προπάνια και μας λέει ότι δεν έχει παραδώσει τελευταία σε κανέναν αλλά… μπορεί να έχει ένας πελάτης του από τη άλλη πλευρά της πόλης. Το κακό είναι ότι δε θυμάται τηλέφωνο και αναγκάζομαι να πάω από κει ρισκάροντας να χάσω όλο το πρωινό μου. Τελικά, έχει μία φιάλη και την παίρνω. Δε γνωρίζει αν έχει κάποιος άλλος και φεύγω. Γυρνάω στο γραφείο και βρίσκω στο internet κάποιον που λέει ότι έχει. Τον ρωτάω που βρίσκεται ακριβώς το μαγαζί του και μου απαντάει να μην κάνω τον κόπο, θα μου τη φέρει αυτός!!!
Με όλα αυτά λοιπόν, βρήκα καινούριο προμηθευτή και δε θα χρειάζεται να κάνω 22χλτρ. Κάθε φορά που χρειάζομαι προπάνιο.
Κάθε εμπόδιο σε καλό, δε λέει ο λαός;

Τελικά, μάλλον θα πρέπει να κάνω την υπέρτατη θυσία.

6 μέρες πριν την αναχώρηση
Σήμερα, το πρόγραμμα έχει εξωτερική καθαριότητα Σελήνης. Το σκεπτικό είναι να το κάνουμε σήμερα απέξω και μετά από δυο μέρες που θα έχουμε χρόνο, από μέσα. Έχουμε πάρει μαζί και τη μικρή μας, για να μαθαίνει και να καταλαβαίνει τι θα πει ¨προσέχουμε για να έχουμε¨. Πηγαίνουμε από νωρίς στο βενζινάδικο και αρχίζουμε με πολύ όρεξη την καθαριότητα. Τέσσερις ώρες μετά, είμαστε ¨πτώματα¨, βρώμικοι, πεινασμένοι και εγώ, που έκανα οροφή, καμένος στη πλάτη.

Ξημερώματα.
Λίγο πριν, άκουσα στις ειδήσεις για την απεργία που ξεκινάει το συνδικάτο των φορτηγατζήδων. Λέω να πάω να γεμίσω τη Σελήνη αλλά είμαι πολύ κουρασμένος. Είναι 01:00. Θα πάω αύριο πρωί – πρωί.

5 μέρες πριν την αναχώρηση
Σήμερα το πρωί πάω στο βενζινάδικο και όλες οι αντλίες γράφουν επάνω ΤΕΛΟΣ.
Ψάχνω με τα μάτια την αντλία πετρελαίου και δεν έχει χαρτί. Πλησιάζω τον νεαρό τσάκαλο που έχει καταλάβει τι ψάχνω και μου απαντάει θα σου βάλω όσο έχει, μπορεί να σταματήσει σε σένα. Η Σελήνη γεμίζει και είμαστε ένα ακόμη κλικ πιο κοντά στη πραγματοποίηση του ταξιδιού.
Με τους υπόλοιπους συνεχίζουμε την επικοινωνία μέσο mail και τηλεφώνου, λύνοντας τα περισσότερα ζητήματα οργάνωσης.
Επειδή το ταξίδι περιλαμβάνει τρεις χώρες, τις οποίες ανάλογα με τις συνθήκες, μπορεί να επισκεφτούμε και για να μη κουβαλάμε πολλούς χάρτες (από χαρτί) που και παλιοί σχετικά θα είναι, αλλά και κόστος και βάρος θα έχουν, κατεβάζουμε το autoroute (trial version) των δύο μηνών (φτάνει και περισσεύει) και θα έχουν απλώς μαζί τους και οι άλλοι το neetbook τους. Έτσι, μαζί με τα navigators, είμαστε υπερπλήρεις.

1 μέρα πριν την αναχώρηση
Εχθές το βράδι γυρνώντας σπίτι με ξηρούς καρπούς και κρασάκι για να χαλαρώσουμε με την ¨καλή¨ μου, ¨τρώω¨ άδικη κλίση 200Ε και επανέρχομαι στη σκληρή (των δημόσιων υπαλλήλων που πρέπει να εξασφαλίσουν τον μισθό τους) πραγματικότητα.
Το απόγευμα θα ασχοληθούμε με τις τσάντες και αύριο το πρωί (ημέρα αναχώρησης) θα κάνουμε check list (να μη ξεχάσουμε το παιδί) και πριν το μεσημέρι θα φύγουμε για Ηγουμενίτσα.
Το πλοίο μας φεύγει στις 22:30

Ελπίζουμε να πάμε και να έρθουμε πλήρεις, να μη σκοτωθούμε μεταξύ μας, να μη φάμε καμιά τρελή κλήση ΚΑΙ να μη βρούμε μπροστά μας τέλειο βουνό για πτήση με Παραπέντε. Η θυσία μου είναι ότι αφήνω όλο τον εξοπλισμό πίσω αφού, τα 25κιλά του, χωρίς τη σιγουριά ότι θα βρούμε μέρος να πετάξω (αν και τα Πυρηναία, γενικός, πετιούνται), κάνουν υπερβολή να τα έχω μαζί μου.

Να περνάτε όλοι καλά.

Στο επόμενο περνάμε από Ηγουμενίτσα σε Ανκόνα

Advertisements

4 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Λοιπόν αγαπητοί.

    Διονύση
    Πράγματι είναι λίγα γιατί υπολογίζει με βέλτιστους όρους.

    Σπύρε
    Το σύστημα σύνδεσης των δύο ποδηλάτων είναι αυτό: http://www.trail-gator.com/
    Μετά από αρκετά χιλιόμετρα χρήσης μπορώ να σου πω ότι πρόκειται για μια εξαιρετική ιδέα.

    Το Autoroute μπορείς να το κατεβάσεις για δοκιμή 60 ημερών από δώ:
    http://www.microsoft.com/uk/homepc/autoroute/trial.mspx

    Να είστε όλοι καλά.

  2. φιλε σπυρο δες αυτο..
    http://picasaweb.google.gr/111581033502125176393/Feneos15161109#

  3. ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΘΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝΕ ΠΙΟ ΟΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ..!! ΣΑΣ ΖΗΛΕΥΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΕΛΕΙΑ !!!
    ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΣ ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΔΥΟ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ ???ΠΩΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ????
    ΤΟ AUTOROUTE TI ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕΣ???

    ΜΕ ΤΙΜΗ ΣΠΥΡΟΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

  4. πολυ ωραια η αρχη! περιμενω εναγωνιως τη συνεχεια!
    στο μεταξυ θα ηθελα πληροφοριες και φωτο αν ειναι δυνατον σχετικα με το συστημα προσαρτησης των παιδικων ποδηλατων επι των ενηλικων και να ρωτησω 207 λιτ πετρελαιο δεν ειναι καπως λιγα?.. ή εγω καταλαβα λαθος?..
    οπως και να χει, καλο ταξιδι, κουραγιο και ευχομαι να ανταμιθφειτε απο την ολη προσπαθεια και τα εξοδα..
    Εμεις εδω θα το ζησουμε απο τα ματια σας και τα γραφομενα σας!!!
    σας χαιρετουμε!


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

Αρέσει σε %d bloggers: